Støvring Fitness Club - lukket

Os i Støvring Fitness Club gør hele tiden alt hvad vi kan for at komme vores medlemmers ønsker i møde. Vi vil gerne have, at der altid er plads i lokalerne, uanset hvornår på dagen man ønsker at træne. Vi prøver også hele tiden at forny vores udstyr efter medlemmernes ønsker. Og med 220 kvadratmeter og en åbningstid fra 5.00 til 24.00 året rundt, har vi altid masser af plads til både nuværende og nye medlemmer.

Vi prøver løbende at forny klubbens maskiner så vi hele tiden har et bredt udvalg der kan tilfredsstille alle medlemmer.

Mener du at der mangler noget i lokalerne eller er der noget der trænger til en udskiftning, så vil vi meget gerne høre din mening.

Støvring Fitness Club er det ældste motionscenter i Støvring og det er vi selvfølgelig meget stolte af. Vi håber, at også du vil kigge indenfor i vores lokaler.

Støvring Fitness Club - lukket

Solvang 1B