Sortebakken Gymnastikforening

Sortebakken gymnastik forening er gymnastik for alle

Vi har gymnastik fra ca. 1.5 år til holdet for 65+, find flere informationer på vores hjemmeside http://www.sgf2011.dk eller følg os på facebook, hvor du kan finde os under: Sortebakken gymnastikforening - SGF.

Udover de gymnastiske færdigheder, motorisk træning, mærke egen krop, lære egen krop at kende lærer børnene også sociale færdigheder så som køkultur, tage hensyn til andre, lære af egne fejl, at deres sejre giver dem gå på mod og øget selvværd, de vedligeholder kammeratskaber og skaber nye i fælleskabet, fantastiske oplevelser for både børn og voksne og vi giver alle frikvarter fra medieverden.

Vi afholder vores gymnastik vintersæson, hvor vi også en gang om måneden indbyder til søndagsfræs, men vi har også andre gode tilbud så som sommergymnastik og gymnastikskole.

Vi afslutter vores sæson med lokalopvisning og DGI børnestævne i Sortebakkehallen i Nørager, derudover deltager vi med nogle hold i DGI's forårsopvisning i Farsø og Hobro.

Finder du ikke lige det hold du søger på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os, vi er meget lydhør overfor nye ideer og tiltag.

Du kan ringe til Louise Heilesen på 22 72 92 97 eller Dorthe Sennenwaldt på 31 55 18 69

Sortebakken Gymnastikforening

9610 Nørager