Rold Skov Golfklub

Golfklubben har en smuk 18 hullers bane, der snor sig gennem bakkerne i udkanten af Rold Skov med udsigt til det Himmerlandske landskab.

Hullerne følger naturens oprindelige former, og flere af dem krydser vandløb og bringer områdets søer i spil. Banen giver en storslået naturoplevelse samtidig med, at den byder på spændende golfmæssige udfordringer. Klubben har også en udfordrende Par 3 bane med 6 huller samt et velindrettet klubhus med moderne omklædnings- og badefaciliteter.

Klubben har en god ungdomsafdeling, med et godt socialt liv både på og udenfor golfbanen.

Klubbens Café Hul 19 kan byde på gode retter og velskænket fadøl. Mad og drikkevarer kan også nydes på terrassen udenfor Hul 19, hvor atmosfæren altid er hyggelig og social.

Klubben har egen Proshop med alt hvad der skal bruges til golfspillet, herunder tøj, sko, golfudstyr. Der er helt sikkert også noget til dig der ikke spiller golf endnu. Kom og se vores store udvalg af sports- og regntøj.

Læs mere om golfklubben: http://www.roldskovgolf.dk/om-rsg

Golfklubben har en Facebookside der hedder "Rold Skov Golfklub"

Rold Skov Golfklub

9520 Skørping