Opslag fra Center Kultur og Fritid:

• Sidste frist for at ansøge

Skal din forening søge om Aktivitetstilskud og eller Leder, træner og instruktøruddannelse?

Så er det nu, der er ansøgningsfrist den 12. februar 2020 kl. 12.000.

Læs mere her om aktivitetstilskud og Leder, træner og instruktøruddannelse.

Begge tilskud skal søges igennem  jeres foreningsprofil her på foreningenportalen.

Hvis du ønsker hjælp eller har spørgsmål, så tag kontakt til Camilla Framnes telefon. 9988 7716 mail. cafr@rebild.dk.

• Indstil kandidater til præmiering og priser 2020

Nu er tiden kommet, hvor i skal indstille jeres kandidater til præmieringsaften 2020. Præmieringen vil finde sted d. 19/05-20. Location er ikke fastlagt endnu, men i vil i løbet af foråret modtage en invitation til arrangementet.

Indstil kandidater til præmiering og priser 2020

Som noget nyt i år skal i indstille jeres kandidater digitalt. Dette gøres på følgende link, hvor i også kan læse mere om præmieringen.

Præmiering af dygtige, lokale sportsudøvere

Idrætsforeninger og andre kan indstille lokale sportsfolk, der har opnået særlige resultater i år 2019, til præmieringen.

Fritidsrådets Pris

Fritidsrådet uddeler hvert år en pris på 5.000 kr. til en af kommunens frivillige, som har ydet en særlig indsats på idræts- og fritidsområdet.

Årets Ungeleder

I samarbejde med DGI Nordjylland uddeler Rebild Kommune prisen Årets Ungeleder. Prisen kan tildeles til en ungeleder i folkeoplysende foreninger i kommunen. Prisen er på 2.500 kr.

Fristen for samtlige indstilling er d 31/01-20

• Skal du søge Lokaletilskud til din forening?

Som godkendt folkeoplysende forening I Rebild Kommune, kan din forening søge om Lokaletilskud.

Der er åbnet op for ansøgningsformularen, søg Lokaletilskud 2020.

Ansøgningsfristen er den 7. November 2019 kl. 12.00.

• Foreninger: gør noget for nærmiljøet og tjen penge til klubkassen

Rebild Kommune er med i Ren Natur 2019!

Derfor vil vi opfordre alle foreninger i kommunen til at bruge en formiddag/eftermiddag på at samle affald i naturen. I bestemmer selv dag og tidspunkt – det skal blot foregå i perioden august til oktober 2019. Ud over frisk luft, godt samvær og et renere nærmiljø får jeres forening 3000 kr. i sponsorat.

Alle typer af foreninger kan deltage. Ruterne tildeles første uge i august. Læse mere, se ruterne og tilmeld jeres forening på: https://rennatur.org/rebild-kommune/

• Husk at få sæsonbooket!

Husk at vi åbner for sæsonbooking her på foreningsportalen af Multisalen og Støvring Gymnasiums sale d. 1. april til og med d. 1. maj.

Ansøgningsfristen for booking af Multisalen og Støvring Gymnasium er d. 1. maj.

Efter Folkeoplysningsloven fordeler vi lokalerne ud fra følgende prioriterede rækkefølge:
    1. Aktiviteter for børn og unge
    2. Undervisning for voksne
    3 Aktiviteter for voksne

Efter d. 1. maj fordeler vi jeres ønskede sæsonbookinger, og vi sender jer en oversigt over, hvilke tidsrum I har fået tildelt i Multisalen og Støvring Gymnasiums sale.

Har I brug for hjælp eller har I spørgsmål, er I velkommen til at konakte Michael Hansen på mail miha@rebild.dk eller tlf. 9988 7715.

• Har jeres forening modtaget lokaletilskud i 2018?

Hvis jeres forening har modtaget lokaletilskud i 2018, skal der senest den 3 april kl. 13.00, være indsendt lokaletilskudsregnskab.

Ældre indlæg ¿