Denne hjemmeside er et samarbejde mellem foreningslivet, idrætshallerne, kulturhusene og skolerne i kommunen. Her kan borgere:

- Søge og finde frem til relevante fritidsaktiviteter og foreninger.
- Booke lokaler til private arrangementer, f.eks. booke en hal til en børnefødselsdag.

Foreninger og aftenskoler kan:

- Lave en beskrivelse af deres aktiviteter og kontaktoplysninger, så borgere kan finde frem til foreningen/ aftenskolen.
- Gøre opmærksom på særlige arrangementer i deres forening/ aftenskole.
- Booke lokaler til deres aktiviteter, f.eks. lokaler i idrætshaller, kulturhuse og på skoler.
- Finde links til oplysninger om tilskudsmuligheder og fritidsrådet.
- Finde nyheder og informationer fra Center Sundhed, Kultur og Fritid.

Idrætshaller, kulturhuse og skoler kan:

- Beskrive og tage imod bookinger på deres lokaler.
- Finde nyheder og informationer fra Center Sundhed, Kultur og Fritid.

Spørgsmål: Jeg vil booke et lokale, men kan kun se kalenderen?
Svar: Du skal være logget ind, for at kunne booke. Du kan oprette dig med det samme under menuen "Login".

Spørgsmål: Jeg har et konkret spørgsmål vedr. et lokale, hvem skal jeg spørge?
Svar: Hvis du har et konkret spørgsmål til et lokale, f.eks. om der er kaffemaskine, så skal du ringe til den enkelte hal, kulturhus eller skole.

Hjælp

Hvis du har brug for hjælp til denne hjemmesiden, enten som borger, forening, aftenskole eller lokaleansvarlig, så er du altid meget velkommen til at kontakte Center Sundhed, Kultur og Fritid, Rebild Kommune:

Aftenskoler kan med fordel kontakte Camilla Framnes  , 99 88 77 16  eller cafr@rebild.dk
Foreninger og lokaleansvarlige kan med fordel kontakte Camilla Framnes, 99 88 77 16 eller cafr@rebild.dk

Hent Teamviewer