Michael Hansen

Email: miha@rebild.dk

• Aktiv Ferie for Børn 2018

Igen i år er lokale fritidsforeninger og institutioner gået sammen om at lave sommeraktiviteter for børn i Rebild og Mariagerfjord Kommuner. I år i uge 27 og 32. Se de mange hold og tilbud på www.aktiv-ferie.nu i løbet af april måned.

Aktiv Ferie for Børn giver lokale børn en aktiv sommer, med nye venner og nye aktiviteter. Det er nemt for børn og forældre at gøre brug af tilbuddene. Man går ind på Aktiv Feries hjemmeside www.aktiv-ferie.nu og som i en webshop kan man tilmelde sig aktiviteter og betaler med Dankort. Priserne er holdt på et niveau, så alle kan være med.

Rigtig god sommer!

• Har din forening modtaget lokaletilskud i 2017?

Hvis din forening har modtaget lokaletilskud i 2017, skal I indsende regnskab for tilskudsberettigede udgifter til lokaler og lejrpladser, samt bilag på alle tilskudsberettigede udgifter. Efter foreningens generalforsamling skal det godkendte regnskab, med underskrifter fra den samlede bestyrelse, indsendes. Hvis I har brug for hjælp, kan I kontakte Camilla Framnes på cafr@rebild.dk eller 9988 7716.

Sådan indsender du regnskab:

• Foreningstilskud skal nu søges digitalt

Er du en godkendt folkeoplysende forening i Rebild Kommune, skal du nu søge tilskud digitalt via denne portal. Login med din foreningsbruger og udfyld de relevante skemaer. God fornøjelse!

• Savner du din forening på foreningsportalen?

Alle foreninger/ grupper med fritidsaktiviteter for Rebild Kommunes borgere er velkomne til at gøre reklame for sig selv her på foreningsportalen. Det er gratis at lægge beskrivelse ind, og det kan gøres døgnet rundt. Klik på "Opret bruger" og opret din forening her på foreningsportalen.

Foreningsportalen er stadigvæk forholdsvis ny. Men mellem februar og august 2017 har cirka 3.000 borgere besøgt portalen for at finde foreninger og lokaler.

• Brug din lokale hal eller kulturhus

Vidste du, at man som privatperson kan booke idrætshaller og kulturhuse til f.eks. børnefødselsdage eller familiearrangementer via denne hjemmeside? Måske dit næste arrangement er henne i hallen eller kulturhuset...