Støvring Håndbold

Støvring Håndbold - et godt sted at være!

Har du lyst til at dyrke sport i en klub, hvor der er plads til alle, så er Støvring Håndbold et godt bud på en klub, du skal prøve.

Med udgangspunkt i en høj klubånd og dygtige trænere vil vi gennem leg, gode oplevelser, udfordringer og et attraktivt træningsmiljø udvikle børn, unge og voksne, så der skabes grobund for både en elite- og breddekultur.

Støvring Håndbold er et godt sted at komme. Et sted hvor medlemmerne er glade for at komme, og hvor forældre er trygge ved at sende deres børn hen. Dette understøttes af en masse forskellige sociale tiltag, hvor det netop er de sociale aspekter der er i højsædet.

Der er mange gode grunde til at begynde at spille håndbold. Her er et par af dem:

Sjov og kammeratskab. Træning, kampe, klubarrangementer og stævner er rammen for mange sjove håndboldoplevelser. Her får du mulighed for at skabe venskaber – ikke bare med dine holdkammerater, men også med andre i klubben og andre klubber.

Udfordring og fairplay. Håndbold er en sport, hvor man bliver udfordret både fysisk og mentalt. I håndboldsporten kan man nå langt ved hjælp af mod, fight og vilje, og fairplay giver positive idrætsoplevelser.

Holdspil og klubånd. Håndbold er et holdspil, hvor man skal kæmpe og arbejde sammen som hold. Man bakker hinanden op, og man har en gensidig forpligtigelse over for sine holdkammerater, sine trænere og klubben.

Læs mere om Støvring Håndbold, trænere og træningstider på www. stoevring-haandbold.dk eller kontakt vores ungdomskonsulent Anja Thomadsen på atomat@yahoo.dk eller tlf. 51243911

Kontakt oplysninger

Støvring Håndbold

9530 Støvring

Bavnebakken 103

CVR nr.: 35108521

Kontaktperson:  Anja Thomadsen

Email: formand@stoevring-haandbold.dk

Tlf.: 51243911

Tilskudsoplysninger

Lokaletilskud

Tilskud til lokaler

Tilskud til lejrture
Tilskud til drift og fast leje
Tilskud i alt

Lokaletilskud - antal medlemmer

TypeForeningRideklubFitness
Medlemmer under 25
Medlemmer over 25
Medlemmet i alt

Lokaletilskud - driftsudgifter

Tilskud til lokaler
Tilskud lejrture

Aktivitetstøtte

Tilskud i alt

Leder, træner og instruktørsuddannelse

Antal kursister
Kursusudgifter i alt  kr.

Bookede lokaler