Michael Hansen

Email: miha@rebild.dk

Opslag fra Center Kultur og Fritid:

• Præmiering d. 28 maj 2019

Nu er tiden endelig kommet, hvor I skal indstille jeres kandidater, i forhold til præmieringsaftenen. Præmieringen vil finde sted den 28.maj 2019 kl. 19:00 i Skørping Idrætscenter. Præmiering d. 28 maj 2019

Indstil kandidater til præmiering og priser 2019

Præmiering af dygtige, lokale sportsudøvere.

Idrætsforeninger og andre kan indstille lokale sportsfolk, der har opnået særlige resultater i år 2018, til præmieringen. Find information og indstillingsskema på vores hjemmeside. Fristen er den 22. februar 2019.

• Ansøg om Aktivitetstilskud & Leder, træner og instruktøruddannelse

Hvis jeres forening har medlemmer under 25 år, kan I søge om aktivitetstilskud. Der gives derudover tilskud til kursususgifter, opholds- og rejseudgifter, søg tilskuddet leder-, træner- og instruktøruddannelse.

• Har din forening modtaget lokaletilskud i 2017?

Hvis din forening har modtaget lokaletilskud i 2017, skal I indsende regnskab for tilskudsberettigede udgifter til lokaler og lejrpladser, samt bilag på alle tilskudsberettigede udgifter. Efter foreningens generalforsamling skal det godkendte regnskab, med underskrifter fra den samlede bestyrelse, indsendes. Hvis I har brug for hjælp, kan I kontakte Camilla Framnes på cafr@rebild.dk eller 9988 7716.

Sådan indsender du regnskab:

• Foreningstilskud skal nu søges digitalt

Er du en godkendt folkeoplysende forening i Rebild Kommune, skal du nu søge tilskud digitalt via denne portal. Login med din foreningsbruger og udfyld de relevante skemaer. God fornøjelse!

• Savner du din forening på foreningsportalen?

Alle foreninger/ grupper med fritidsaktiviteter for Rebild Kommunes borgere er velkomne til at gøre reklame for sig selv her på foreningsportalen. Det er gratis at lægge beskrivelse ind, og det kan gøres døgnet rundt. Klik på "Opret bruger" og opret din forening her på foreningsportalen.

Foreningsportalen er stadigvæk forholdsvis ny. Men mellem februar og august 2017 har cirka 3.000 borgere besøgt portalen for at finde foreninger og lokaler.

• Brug din lokale hal eller kulturhus

Vidste du, at man som privatperson kan booke idrætshaller og kulturhuse til f.eks. børnefødselsdage eller familiearrangementer via denne hjemmeside? Måske dit næste arrangement er henne i hallen eller kulturhuset...

¿ Nyere indlægÆldre indlæg ¿