Støvring Tennisklub

Støvring Tennisklub er en hyggelige tennisklub med fokus på det sociale. Hos os er alle velkommen. Vi sætter en ære i at hjælpe vores nye medlemmer i gang via vores mentor ordning, og vores opstartstræning for nybegyndere. Har du prøvet det før, tilbyder vi også træning til dig som glider lidt lettere rundt på det røde grus.
Vi har også 2 helt nye padelbaner. Disse kan bookes benyttes af medlemmer der ønsker dette, og er man ikke medlem er der også mulighed for pay and play

Er du en familie der har mod på det ældgamle(tennis) spil, er vores spil og spis arrangementer hver onsdag fra 1. maj til sommerferien lige noget for jer. Dette er blot nogle af de få tilbud du får hos os, udover at du i sommerperioden kan spille døgnet rundt på vores udendørs anlæg med lys på 2 baner. Om vinteren er der mulighed for at spille minitennis på Støvring Gymnasium.

Kig ned og mød os på anlægget eller find os på nettet og facebook.

Se vores hjemmeside  www.stoevring-tennisklub.dk/  eller Facebook https://www.facebook.com/groups/7781144811/?ref=bookmarks

Støvring Tennisklub

Mølledamsvej 4