Velkommen til Rebild TrialSport

I August 2009 så en ny Trial klub dagens lys. Klubben Rebild TrialSport blev dannet, efter at ideen i længere tid havde ”simret” i det Nordjyske Trial miljø. At det netop blev Rebild kommune, der blev hjemsted for den nye klub, hænger sammen med den store kører skarer der er i netop Rebild – nærmere betegnet Støvring. Det var også Støvring der i perioden 1972 til midt af 1980’erne var udgangspunktet for den hedengange klub Trialklub Nord – en klub som i den periode lagde navn til meget i det Danske Trialmiljø.

Rebild TrialSport, er dedikeret kun til Trialsporten, og er dermed forskellig fra resten af de danske klubber, hvor Trial er en sekundær sport.
Klubben er underlagt Danmarks Motor Union, og alle licenstagere skal tegne Triallicens – endnu et punkt hvor klubben viser sig dedikeret 100 % til Trial.

Klubbens vision er alt udbrede kendskabet til TrialSporten, at tiltrække nye medlemmer til sporten som helhed, og at give de bedste muligheder til klubbens medlemmer, for at udøve deres sport. Klubben skal gøre dette samtidigt med at fællesskab og sammenhold holdes.

Rebild TrialSport’s logo viser tilhørsforholdet til Rebild kommune, og en Trialkører der som er klar til at tage den næste forhindring. Logoet er tegnet af Nicolai Schmidt.

Se meget mere på www.rebildtrialsport.dk

Vi glæder os til at se se jer på forhindringerne.

Venlig hilsen

Kontakt oplysninger

9530 Støvring

Enggårdsvej 14

CVR nr.: 41613424

Kontaktperson:  Thomas Ertmann Olsen

Email: thomas@ertmann.dk

Tlf.: 22600946

Tilskudsoplysninger

Lokaletilskud

Tilskud til lokaler

Tilskud til lejrture
Tilskud til drift og fast leje
Tilskud i alt

Lokaletilskud - antal medlemmer

TypeForeningRideklubFitness
Medlemmer under 25
Medlemmer over 25
Medlemmet i alt

Lokaletilskud - driftsudgifter

Tilskud til lokaler
Tilskud lejrture

Aktivitetstøtte

Tilskud i alt

Leder, træner og instruktørsuddannelse

Type
Antal kursister
Kursusudgifter i alt  kr.

Bookede lokaler

Kort