Lene Winther

Email: lbwi@rebild.dk

Støvring Frimærkeklub

Beskrivelse

Støvring Frimærkeklub mødes i sæsonen september-april to gange om måneden til møder i Støvringhallen. De to møder ligger normalt d. 2 og 4. torsdag i måneden. Lokalerne åbnes kl 18:30 med mødestart 19:00. På hvert møde er der en miniauktion over frimærkelot fra hele verden. Ligeledes afholdes et mindre bankospil med frimærkepræmier. Herudover bruges møderne til at medlemmerne bytter frimærker med hinanden fra alverdens lande. Samlerinteresserne spænder vidt fra at samle på klassisk Danmark, Norden, Tyskland eller at samle motivmærker f.eks. med musikinstrumenter eller katte. Støvring frimærkeklub har eksisteret i mere end 30 år, og er måske mest kendt for at arrangere en af Himmerlands største Byttedage på den næstsidste søndag i November. Byttedagen afholdes i Stubhuset, og er godt besøgt af frimærkehandlere og kræmmere. I 2016 er der således Byttedag d. 20 november fra kl. 10 til kl 16:00. Det koster pt 100 kr årligt i kontingent at blive medlem af foreningen. Kontakt formand Erik Jensen på mail adresse erik.guldbaek@nordfiber.dk for yderligere information.

Kontakt oplysninger

Støvring Frimærkeklub