Lene Winther

Email: lbwi@rebild.dk

Opslag fra Center Kultur og Fritid:

• Indstil kandidater til præmiering og priser 2018

Præmiering af dygtige, lokale sportsudøvere
    Idrætsforeninger og andre kan indstille lokale sportsfolk, der har opnået særlige resultater i år 2017, til præmiering. Find information og indstillingsskema på vores hjemmeside. Fristen er den 23. januar 2018.

Fritidsrådets Pris
    Fritidsrådet uddeler hvert år en pris på 5.000 kr. til en af kommunens frivillige, som har ydet en særlig indsats på idræts- og fritidsområdet. Send en beskrivelse af din kandidat til ccbo@rebild.dk senest den 23. januar 2018.

Årets Ungleder
    Med støtte fra Spar Nord Fonden og i samarbejde med DGI Nordjylland uddeler Rebild Kommune prisen Årets Ungleder. Prisen kan tildeles til en ungleder i folkeoplysende foreninger i kommunen. Prisen er på 2.500 kr. Find information og indstillingsskema på vores hjemmeside. Fristen er den 23. januar 2018.

• Lokaletilskud skal nu søges digitalt

Er du en godkendt folkeoplysende forening i Rebild Kommune, skal du nu søge lokaletilskud digitalt via denne portal. Login med din foreningsbruger, klik på "lokaletilskud" og udfyld skemaet. God fornøjelse!

• Savner du din forening på foreningsportalen?

Alle foreninger/ grupper med fritidsaktiviteter for Rebild Kommunes borgere er velkomne til at gøre reklame for sig selv her på foreningsportalen. Det er gratis at lægge beskrivelse ind, og det kan gøres døgnet rundt. Klik på "Opret bruger" og opret din forening her på foreningsportalen.

Foreningsportalen er stadigvæk forholdsvis ny. Men mellem februar og august 2017 har cirka 3.000 borgere besøgt portalen for at finde foreninger og lokaler.

• Brug din lokale hal eller kulturhus

Vidste du, at man som privatperson kan booke idrætshaller og kulturhuse til f.eks. børnefødselsdage eller familiearrangementer via denne hjemmeside? Måske dit næste arrangement er henne i hallen eller kulturhuset...

• Bookingsystem i drift

Alle haller, kulturhuse og skoler kan nu bookes via denne portal. Over 115 lokaler og haller klar til at modtage bookinger via portalen. Så mangler du et lokale, så login og kom igang med at booke.

Der er stadig tale om et nyt system, så hvis I oplever problemer med at booke et lokale eller har inputs, så kontakt os endelig. Hjælp os med at få rettet eventuelle fejl :-)

Ældre indlæg ¿